Naar de hoofdinhoud

Hoe registreer ik onkosten?

Lees hier hoe je onkosten kan registreren.

Gisteren bijgewerkt

Introductie

In dit artikel willen we je meenemen in het registreren van onkosten. We vertellen je waar je dit kan doen en nemen de verschillende velden met je door.

Waar kan ik onkosten registreren?

Het registreren van onkosten kan in:

Voor medewerkers is het meest gebruikelijk om dit in mijn registratie te doen.

[VIDEO]

In het registratiepaneel opent een nieuwe registratie. Onkosten zijn terug te vinden onder het tweede tabblad. (Te herkennen aan het € euro symbool.)

Velden om onkosten te registreren

Let op: Deze velden kunnen afwijken van de zichtbare velden van jouw administratie.

[TEKST]

Onkostengroep

Met onkostengroepen kun je aangeven wat voor onkosten er worden geboekt zoals bijvoorbeeld lunch en diner of een overnachting. Voeg een onkostengroep toe door op dit veld te klikken. Beheerders kunnen hier ook nieuwe onkostengroepen aanmaken. Bij langere lijsten is het eventueel ook mogelijk te zoeken op naam.

Waar registreer ik onkosten op?

Natuurlijk wil je ook ergens je onkosten op registreren. Dit leggen we in een ander artikel uit.

Was dit een antwoord op uw vraag?