Naar de hoofdinhoud

Hoe corrigeer je afgekeurde uren?

Registraties die zijn afgekeurd door jouw manager vindt je terug in het menu "Registreren" > "Afgekeurd". Bekijk de reden van afkeuren en bewerkt de registratie.

Deze week bijgewerkt


Afgekeurde registraties zien

Afgekeurde registraties die je moet corrigeren zijn ook terug te vinden in de navigatie links, onder het kopje "Registreren" > "Afgekeurd". Per registratie kun je zien wat de reden van afkeuren is (indien opgegeven). Je kunt de registratie aanpassen en opnieuw aanbieden ter goedkeuring:

Er verschijnt een lijst met alle openstaande afgekeurde registraties:

Aanpassen en opnieuw aanbieden ter goedkeuring

Het is mogelijk om alle velden aan te passen, voordat je deze opslaat en opnieuw aanbied ter goedkeuring. Wanneer je dit hebt gedaan verdwijnt de registratie uit je lijst met afgekeurde registraties.

Mobiele app
Het is ook mogelijk om afgekeurde uren via de mobiele Time On app te corrigeren en opnieuw aan te bieden. Heb je de mobiele app nog niet op je telefoon? Installeer hem dan voor iPhone of Android.

Was dit een antwoord op uw vraag?