Naar de hoofdinhoud

Hoe zien medewerkers hun goed- en afgekeurde registraties terug?

Deze week bijgewerkt

Een medewerker kan op 2 manieren zijn afgekeurde registraties terugvinden;

  1. In het "Mijn Registratie" scherm zie je snel welke regels zijn goed- of afgekeurd.

  2. In de navigatie bij "Registreren" > "Afgekeurd" vindt je alle openstaande afgekeurde registraties terug.

Afgekeurde uren aanpassen vanuit Mijn Registratie

Een medewerker kan bij "Mijn registratie" makkelijk zien welke registraties zijn goed- of afgekeurd. Er verschijnt dan een label in het blok:

Alle afgekeurde registraties inzien

Ga in he menu links naar "Registreren" > "Afgekeurd" en er verschijnt een lijst met alle openstaande afgekeurde registraties:

Corrigeren van afgekeurde uren

Vanuit beide plekken kun een registratie aanklikken en aanpassen. Je ziet de reden van afkeuren (indien opgegeven). Je kunt direct de gegevens aanpassen en opnieuw aanbieden ter goedkeuring. De regel zal daarna verdwijnen uit je afgekeurde uren lijst.

E-mail notificatie
Het is mogelijk om een e-mail notificatie in te stellen wanneer een registratie wordt afgekeurd. Ga hiervoor naar Beheer > Medewerkers en zet "Goedkeuren notificatie" aan bij deze medewerker.

Was dit een antwoord op uw vraag?