Naar de hoofdinhoud

2025 Q4 oktober - Updatelog

Deze week bijgewerkt

✨ Hoogtepunten

📃 Registratielijsten, blokken en velden

Ontwerp van urenlijsten aangepast
De weergaven van urenlijst is bijgewerkt. Hierdoor ziet het er allemaal net wat strakker uit! In beide weergaven (blokken of tabellen weergave) kun je kiezen welke velden je zichtbaar wil hebben.


🔑 Zichtbaarheid omzet en facturabele uren

Het is nu in je administratie instellingen aanpasbaar wie de omzet en facturabele uren mag zien binnen jouw administratie. Je kunt dit alleen voor Beheerders, Per medewerker of Voor iedereen zichtbaar maken.

Deze instellingen zijn te vinden via Beheer → Instellingen, met drie mogelijkheden:

  • Iedereen: Alle gebruikers kunnen het zien.

  • Alleen beheerders: Alleen beheerders hebben toegang.

  • Per medewerker: Stel per medewerker in via Beheer → Medewerkers → (medewerker) → Rechten / Zichtbare velden.

Omzetwaarde is dan ook zichtbaar in Mijn registratie


📩 Uitgebreide opties voor PDF of Excel download

  • Kolomvolgorde: De volgorde van kolommen is nu aanpasbaar bij export. Let op: de standaard Excel output kan hiermee veranderd zijn.

  • Alleen totalen: Exporteer enkel de groeptotalen.

  • PDF (liggend): Liggende PDF-export wordt nu ondersteund.

  • Product en Opmerking op eigen regel: Bepaal zelf of je de Opmerking en Product informatie op een nieuwe regel zet of als kolom in de PDF tabel.


🗺️ Roadmap

In de navigatie (linksonder) vind je nu de Roadmap-pagina.
Hier vind je alle geplande ontwikkelingen van Time On, kun je ideeën indienen, stemmen op voorstellen van anderen en reageren op updates.

  • Open: Nieuwe verzoeken verschijnen eerst in de kolom Open en worden door ons beoordeeld.

  • Geaccepteerd: Alle geaccepteerde verzoeken. Dit is de echte "stem"-fase.

  • Actief: Hier zijn we actief mee bezig.

  • Afgerond: archief van alle eerder behandelde verzoeken.


🚀 Nieuwe functionaliteiten

  • Kilometergroepen heten nu Voertuigen.

  • Bij klant en project komt nu een te staan wanneer deze gekozen zijn in een registratie. Hier kun je details van de klant of het project zien, en snel er naar toe navigeren.

  • Klanten en projecten hebben nu een intern opmerkingveld. Dit veld is alleen maar zichtbaar voor beheerders van de klant/het project.

  • Veld telefoonnummer toegevoegd bij klanten.

  • Klanten kunnen nu als standaard facturabel worden gemarkeerd.

  • In het overzicht van één project komen declaraties nu terug van dat project.

  • In rapportages zijn totalen “Nog te declareren” en “Gedeclareerd” toegevoegd (indien omzetberekening is ingeschakeld).

  • Filters in registratielijsten ondersteunen nu ook de optie “ingevuld” (voor registraties met een waarde).
    De vroegere optie “leeg” heet nu “niet ingevuld”.

  • Op diverse pagina’s (planning, klant, project, medewerker, kenmerk, enz.) is rechtsboven een knop toegevoegd voor snelle bewerking of verwijdering.

  • Projecten kunnen nu sneller worden gemarkeerd als actief en afgerond. Met een primaire knop in het projectscherm.

  • Formulieren voor organisatie-, klant-, project- en medewerkersinstellingen zijn opgesplitst in overzichtelijke secties (bijv. klantgegevens, contactgegevens, adres, instellingen).

  • Het "Kenmerk" van een declaratie is nu direct te bewerken en op te slaan.


🐛 Bugfixes

  • Het eerste zoekresultaat in keuzelijsten werd niet automatisch geselecteerd.

  • Sommige keuzelijsten openden met een wit scherm.

  • De optie niet facturabel werd soms overschreven na het kiezen van klant of project.

  • Klanten werden onterecht als bedrijf aangemaakt, ook als particulier was geselecteerd.

  • Projectnummers verschenen niet op declaraties.

Was dit een antwoord op uw vraag?