✨ Hoogtepunten
🔐 Inloggen
Wachtwoorden zijn bij ons verleden tijd. De nieuwe inlogmethoden zijn:
OTP-sleutel: Log in met e-mailadres of telefoonnummer en ontvang op de desbetreffende methode een 6-cijferige code. Eventueel nog een aanvullende beveiligingsleutel met de bekende Authenticator Apps.
SSO-login: Log in met Microsoft 365, Gmail of LinkedIn.
🧭 Navigatie
De nieuwe versie Time On heeft een compleet nieuwe manier van navigatie:
Plaatsing: De modules van Time On zijn van de bovenkant naar de linkerkant van het scherm verplaatst. Voor kleine schermen is deze navigatie ook in te klappen met de onderste knop.
Support & Hulpartikelen: Terug te vinden op nieuwe plek, onderin in de navigatie.
Kruimelpad: In de balk boven in het scherm vind je nu een kruimelpad. Hier kun je op klikken om makkelijk terug te gaan naar een vorige pagina.
Instellingen: Rechtsboven in het scherm vind je de administratie wissel, profiel- en weergaveinstellingen, kun je je taal wijzigen en hier kun je uitloggen.
🕒 Registreren
Aantal grote wijzigingen gedaan in het registratiescherm (Mijn registratie):
Dagweergave: Bekijk overzichtelijk alle registraties van 1 dag.
Compacte weergave: Zowel dag- als weekweergave zijn te bekijken met compacte registratieblokken.
Registratiepaneel: Rechts op het scherm staat het registratiepaneel nu niet meer in een zijbalk. Ook staat dit scherm standaard open voor een nieuwe registratie te maken.
Uren van andere medewerkers bekijken: In "Beheer" → "Instellingen" kun je nu de instelling "Wie mag uren zien van andere medewerkers?" aanpassen. Zo kunnen beheerders of alle medewerkers in Mijn registratie de registraties bekijken van andere medewerkers.
📊 Rapportage / Registratielijst
Overzicht (voorheen vond je deze onder "Registreren" → "Overzicht" is nu terug te vinden als "Rapportage".
In het rapportage scherm vind je de registratielijst. Deze lijst komt ook terug in "Goedkeuren" en "Declareren". Hier hebben we meerdere wijzigingen in gedaan en nieuwe functionaliteiten aan toegevoegd:
Filters: Zijn nu terug te vinden bovenin het scherm. Voorheen zaten deze in een zijbalk. Eenvoudig toe te voegen en te verwijderen.
Totalen: Nieuwe opmaak voor de totalen. De waardes hier zijn afhankelijk van het resultaat (bijv. je ziet geen kilometers als deze niet terug komen in je resultaten) en van je zichtbare velden.
Weergaven: Kunt nu kiezen voor een blokweergave (zoals in de oude Time On) of tabelweergave.
Velden aanpassen: Kies nu zelf wat terug komt in je lijst. Dit worden kolommen in de tabelweergaven.
💰 Declareren
Groeperingen: Declareren niet langer gegroepeerd op klant en project, maar op groepering naar keuze. Wil je bijvoorbeeld alle klanten factureren van deze maand, kun je dat eenvoudig en snel doen door te groeperen op maand en daar je selectie te maken.
Aanmaken: Declaraties maken met knop rechtsboven. Vervolgens te selecteren op welk niveau: klant of project. Gemaakte declaraties vervolgens terug te vinden onder "Alle declaraties".
Filteren: Declaraties nu eenvoudig te filteren op status.
🚀 Functionaliteiten
Producten in tabblad bij een registratie.
Bijlagen nu met voorbeelden beschikbaar in een registratie.
Nieuwe overzichten en grafieken bij klant, project en medewerker.
Klanten nu particulier (voor- en achternaam) en bedrijf (bedrijfsnaam).
Klanten en projecten lijsten kolommen aanpasbaar.
Projecten makkelijk te filteren op status.
Zichtbare velden makkelijker in te stellen met voorbeeld.
Declaratie goedkeuren velden nu een aparte functie in het beheer.
Gebruikers die zijn uitgenodigd krijgen nu de status "uitgenodigd". Zo zijn rechten en instellingen al aanpasbaar.
Donkere modus is toegevoegd.
🐛 Bug Fixes
Wanneer klant geen bedrijfsnaam had, kwam deze naam niet goed terug in de filter.
Registraties in overzicht van inactieve klant of projecten kwamen niet altijd goed terug.
Diverse kleine bugfixes.