Naar de hoofdinhoud

Help, ik kan niet loggen!

Deze week bijgewerkt

Wanneer je bij het inloggen geen 6-cijferige code ontvangt op je e-mailadres of telefoonnummer, betekent dit dat er waarschijnlijk geen account is gevonden met deze gegevens.

Ben je de beheerder?
Ben je zelf de beheerder van deze Time On administratie, controleer dan het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen. Weet je dit niet meer, neem dan even contact met de support afdeling op.

Ben je uitgenodigd / standaard medewerker?
Ben je niet de beheerder, neem dat contact op met de beheerder van de Time On administratie. Deze kan zien met wel e-mailadres of telefoonnummer je bent uitgenodigd voor Time On. Het kan namelijk zijn dat je probeert in te loggen met een e-mailadres, terwijl je met een mobiel telefoonnummer bent uitgenodigd.

Heb je een SMS ontvangen met de melding dat je bent uitgenodigd voor Time On, zorg er dan voor dat je met dit telefoonnummer inlogt. Wanneer je een uitnodiging via e-mail hebt ontvangen, log dan in met het e-mailadres dat vermeld staat in deze mail!

Was dit een antwoord op uw vraag?