Bij Time On kun je met 1 Time On account toegang hebben tot meerdere Time On administraties. Wanneer je net je proefaccount bent gestart dan is er direct een gebruikersaccount en administratie aangemaakt. Jouw account is direct beheerder van deze nieuwe administratie.
Met 1 Time On account kun je lid zijn van meerdere administraties. Je kunt zelf eenvoudig extra administraties aanmaken. Iedere nieuwe administratie die je aanmaakt, zal automatisch starten met een gratis 30 dagen proeflicentie.
Ook kun je door andere administraties uitgenodigd worden om deel te nemen aan die administratie. De beheerder van een administratie bepaalt dan welke rollen je krijgt.
Wanneer je bent ingelogd in Time On, kun je eenvoudig wisselen tussen administraties waarin je aan het werk bent. Deze administraties zijn geheel gescheiden van elkaar en je zult bij iedere administratie een licentie ter beschikking moeten hebben.
Aanmaken extra/nieuwe administratie
Ga naar je profiel via het menu rechtsboven. Daar zie je een kopje "Lid van administraties". Hier staat ook een knop "Nieuwe administratie maken".
Wisselen tussen administraties
Om te wisselen tussen administraties gebruikt je de navigatie balk bovenin. Wanneer je lid bent van meerdere administraties, krijg je deze daar als optie te zien.