Naar de hoofdinhoud

Klanten aanmaken

Uitleg over de diverse manieren hoe klanten toe te voegen zijn

Deze week bijgewerkt

Er zijn verschillende manieren om nieuwe klanten in Time On toe te voegen:

  1. Importeren via boekhoudkoppeling

    Je kunt één koppeling leggen met een boekhoudsysteem. Vanuit dat systeem neem je eenvoudig je klanten mee naar Time On. Handig als je dezelfde klanten gebruikt voor zowel registratie als facturatie.

    👉 Lees meer over het koppelen van je boekhoudsysteem

  2. Importeren uit Excel
    Heb je al een klantenlijst in Excel? Dan kun je deze eenvoudig importeren met de importfunctie in Time On. Zo hoef je klanten niet handmatig over te typen.

  3. Handmatig aanmaken
    Natuurlijk kun je klanten ook handmatig aanmaken. Klik hiervoor op de knop in de klantfunctie. Er verschijnt een pop-up waarin je de gegevens van de klant invullen.

    👉 Lees meer over de definitie van de velden van een klant

Was dit een antwoord op uw vraag?